Owocem naszej współpracy jest kilka zmian związanych z optymalizacją sklepu mySafety:
- Zaczęliśmy od poprawienia loga firmy i dodania pod nim sloganu.
- Potem przeszliśmy do zamieszczenia w sekcji menu najważniejszych kategorii produktów, oraz bloga
- Doszliśmy do wniosku, że musimy wyróżnić jedną z pozycji w menu jaką są "Promocje", aby przyciągnąć do niej większą uwagę klientów
- Ponadto wprowadziliśmy podstronę z blogiem, do którego zajawkę zamieściliśmy na stronie głównej. To miejsce do zamieszczania ciekawych pomysłów, jakie posiadają pracownicy zespołu mySafety.
- Na koniec zmieniliśmy wygląd listy produktów, gdzie powiększyliśmy rozmiar nagłówka, uwidoczniliśmy innym kolorem promocję, oraz wyróżniliśmy przycisk "do koszyka".
Efekty naszej pracy możesz zobaczyć na: sklep.mysafety.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz